Com pot enriquir una determinada àrea d’interacció el meu projecte?

Com comunico allò que he après?

Aprendre a aprendre

Des dels 4 anys que estudio música a l’escola municipal de música Josep Aymerich de la Garriga, i aquesta és una bona oportunitat d’aplicar els meus coneixements alhora que realitzo un servei social de voluntariat. Tot i que fins ara només he empassat coneixements i he practicat amb el meu propi instrument, ara experimentaré com tot allà que he pres durant 10 anys pot servir a altra gent. Per tant, una de les coses que haig d’investigar és com fer entenedor allò que explico i com motivar a la gent per allò que a mi em motiva. Aquestes són les habilitats dels bons professors i, tot i que no arribaré al seu nivell, ho vull aplicar per transmetre els meus coneixements a un grup reduit de gent gran que no coneix massa o res de la matèria. Vull que la gent gran entengui per què m’agrada a mi la música, què en poden treure ells i que siguin capaços d’aplicar aquest art.

Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en AaA: organització, AaA: pensament, AaA: Reflexió, F-reflexionant sobre l'objectiu y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

2 respuestas a Com pot enriquir una determinada àrea d’interacció el meu projecte?

  1. jose luis moreno cano dijo:

    nO ESTOY SEGURO SI ESTA ES LA MEJOR ÁREA DE INTERACCIÓN. PIENSA QUE EL APRENDER A APRENDER SE BASA EN ESTUDIAR LOS PROCESOS QUE NOS AYUDAN A PARENDER. Y NO SÉ SI ESTO SERÍA MUY COMPLICADO EN TU PROYECTO. QUIZÁS SERÍA MÁS CONVENIENTE, SI TE PARECE, QUE LO ENFOCARAS DESDE EL ÁREA DE SERVICIO SOCIAL, YA QUE PODRÍAS DURANTE TODO EL PROCESO DOCUMENTAR DEL SERVICIO DESDE LOS DIFERENTES ÁMBITOS QUE LE DARÁS A ESTAS PERSONAS COMO: TIEMPO QUE LES DEDIQUES, ESEÑARLES A ENTENDER Y APRECIAR LA MÚSICA, ENSEÑARLOS A TRABAJAR EN GRUPO, ETC…

  2. jose luis moreno cano dijo:

    Continuo pensando que es mejor que enfoques el AI de educaciónm social, es más fácil y además está muy clara se pretende despertar el interés de estas personas por la música que es tú pasión. Enfoca este área que es la más enriquecedora para el proyecto.

Responder

