Com va començar?

La meva idea inicial era la de, mitjançant un taller que inclou representació teatral amb marionetes, transmetre esperañça als nens i nenes hospitalitzats a l’hospital de Sant Joan de Déu, a Barcelona, però al informar-me em van comunicar que no era possible. L’assegurança noméss cobreix a partir dels 26 anys i jo encara sóc massa jove, de manera que no em van permetre de fer voluntariat al centre.

Vaig indagar i vaig trobar l’organització de les Germanetes dels pobres, a Vic. Encara que només tinc 14 anys, hi tinc contactes i han accedit a deixar-m’hi exercir com a voluntària. Fins i tot llavors, però encara em quedava el problema de decidir amb quin objectiu anar al casal d’avis. L’il·lumincació em va venir aquell mateix dia, a la classe de violoncel. Jo faig música des dels 4 anys, i se’m va acudir que potser era el moment de posar en pràctica tot allò que havia après durant 10 anys. Per tant, el meu objectiu és el de apropar la música a la gent gran, gent que potser ni tan sols en la seva juventut i van tenir accés.

Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en AaA: Comunicació, AaA: pensament, B-objectiu. Guarda el enlace permanente.

Responder

