Definint l’objectiu

Un cop escollit el tema, cal concretar què és exactament el que vull aconseguir i mitjançant quins productes. Per concretar el meu objectiu, m’he plantejat les següents preguntes:

Què vull aconseguir amb el meu projecte?

Ensenyar als avis un art al que molts no han tingut mai accés, ni tan sols de joves, i que els pot alegrar i entretenir.

Què vull que s’entengui del meu projecte?

Que l’educació musical és un àmbit interessant al que tots podem arribar, dels més petits als més grans

Quin impacte vull que tingui el meu projecte?

Vull que els avis provin allò que potser mai no havien fet i s’adonin que, tot i la seva edat avançada, encara són capaços de fer moltes coses.

Respondre a aquestes qüestions m’ha ajudat enormement, i aquest és el resultat:

Objectiu: mintjançant un taller musical impartit els dissabtes tants caps de setmana com sigui necessari, apropar la gent gran a la música i a certs instruments musicals que puguin tocar tot i les seves dificultats físiques. Sóc conscient que l’edat malmet, entre altres coses, les articulacions i els ossos, per tant assumeixo que no podran tocar instruments que necessitin precessió amb els dits, sino que ens limitarem a utilitzar aquells més senzills (instruments de percussió)

Producte: Com a producte n’extrauré un diari amb els documents de preparació del taller i una representació curta que oferirem als familiars dels participants al taller. Amb l’ajuda dels meus professors de música prepararé partitures senzilles que poguem interpretar per al “conçert”.

Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en AaA: Comunicació, AaA: organització, B-objectiu y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Responder

