És un repte assolible?

Decidir si un projecte és estimulant i està a l’abast d’un estudiant determinat és complicat i subjectiu, ja que s’han de valorar les habilitats de l’estudiant en concret i allò en que falla. En el meu cas, he trbat argunts que suporten la meva elecció de projecter personal i la presenten com a un repte molt estimulant per a mi però alhora assolible.

Primer de tot, em proposa un repte perquè es tracta d’una experiència nova per a mi, un tipus de treball que fins ara no havia afrontat. Hauré d’investigar i necessitaré l’ajuda d’experts en la matèria (professors de música professional) que em donin suport amb els seus coneixements i m’ajudin a organitzar les activitats. Ja només el sol fet d’envoltar-me de gent gran que no coneixo i als quals haig d’organitzar en un lloc desconegut per a mi. Hauré de fer ús d’habilitats de comnicació i tolerància cap a formes de pensar diferents que la meva, ja que em faig al càrrec que tots els internats a la residència al menys em triplicaran l’edat (tinc 14 anys) i veuran el món d’una manera diferent a com el veiem els joves.

Tot i que és un objectiu complicat, jo sé que el podré assolir si investigo i treballo per aplicar la informació que trobi al meu cas específic. A més a més, compto amb l’ajuda de músics professonals (com és el meu professor de violoncel Joan Figueres), que porten molts anys transmeten els seus coneixements als joves estudiants de l’escola Josep Aymerich de La Garriga, de la qual jo també sóc alumna. Gràcies a la seva experiència i als materials que em deixaran per a realitzar el taller (instruments de fusta, metall, etc…), estic segura que podré complir l’objectiu que m’he proposat.

Per a considerar que el producte final és de qualitat i compleix l’objectiu del meu projecte personal, he el·laborat les especificacions de disseny:

  • Sobre el “conçert” final a la família: cada grup del taller presentarà uns 2 min de música en grup.
  • Sobre els instruments: Els avis de la residència que vulguin participar aprendran a tocar al menys un instrument cadascun.
  • Com sabré que ha funcionat? Si aconsegueixo que creein música amb els instruments (els presentaré una partitura que han d’aprendre a tocar).
Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en AaA: organització, AaA: pensament, AaA: Reflexió, F-reflexionant sobre l'objectiu y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Responder

