Benvinguts al blog!

Em dic Elvira Colomer Fatjó i estudio 4rt d’Eso al SEK-Catlaunya de LA garriga. Aquest és el meu blog de projecte personal, en el qual apuntaré tot allò que al projecte es refereixi.

En diferents entrades, parlaré sobre reflexions, investigació o les meves activitats més recents relacionades amb el meu projecte. Faré testimoni de tot allò que cerco, que trobo o les entrevistes que regularment tindré amb el meu supervisor.

El meu objectiu és que el blog m’ajudi a organitzar les idees i a emmagatzemar-les a la xarxa, o no es poden perdre. D’aquesta manera, hi tindré accés lliure quan necessiti consultar-les fins i tot si és temps després d’haver-les publicat. A més, al final del projecte, aquest diari digital em servirà per a redactar l’informe del projecta personal que hauré de lliurar un com complert l’objectiu que m’he proposat.

Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en A-Diari de treball, AaA: Comunicació. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Benvinguts al blog!

  1. Mr WordPress dijo:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Responder

