¿Per què serveixen les especificacions?

Les especificacions són les aquelles caracterísitiques que ha de tenir el meu projecte per se considerat de qualitat. Per tant, es refereixen tant a l’objectiu del projecte com al producte creat per dur-lo a terme. Han de parlar tant del missatge- de la manera com arriba (o si arriba)- com de les característiques del taller que faré servir. Les especificacions de disseny defineixiran la forma, el tema i el format del meu projecte, i idearé unes proves que al final del treball m’han de servir per avaluar si he complert amb les especificacions. Si és així, podré considerar que he complert amb el meu propòsit inicial i he dut a terme amb èxit el meu projecte personal. Si les proves tenen un resultat negatiu, serà que el projecte no està a l’altura de les espectatives que en tenia i que per tant no és de la qualitat esperada.

Les especificacions de disseny són molt importants per què proporcionen una guia a seguir durant tot el projecte, unes característiques que el meu projecte ha de complir i per al compliment de les quals s’ha d’adaptar des de la investigació a la planificació i la creació del mateix treball. M’ajuden a fer-me una idea clara de l’objectiu que vull complir, del missatge que vull transmetre i de quina és la manera adequada de fer-ho.

Les meves especificacions per aquest projecte han de ser clares i han de definir exactament com serà el producte final (el vídeoclip musical) especificant la quantitat de gent que hi participarà, quins instruments faran servir i quin tipus de música han de tocar. També es referiran al propòsit d’aquest projecte (fer arribar la cultura musical a la gent gran) i per avaluar això faré una entrevista als participants en el treball. En resum, tractaran tot allò que es refereixi al meu objectiu (des del producte a la gent que hi col·laborarà).

Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en AaA: organització, AaA: pensament, AaA: Reflexió. Guarda el enlace permanente.

Responder

