8 Avies!

Després d’haver penjat a la sala principal/mejador del casal un cartell vermell brillant anunciant el meu taller, la Sra Mònica m’ha comunicat que hi ha 8 àvies interessades. Això són 2 persones més del que m’esperava, així que es pot considerar que el primer pas de la relització del producte ha anat força bé.

El fet que s’haigin apuntat bastants àvies pot ser degut, a part de l’ajude de la Sra Mònica, al disseny del cartell que vaig penjar, ja que la seva vitalitat i lluminositat deu haver cridat l’atenció dels transitants del casal. Tot i que no tindré una classe de masses persones, ja és molt que s’hi haigin apuntat 8 avis, sobretot tenint em compte que han tingut molt pocs dies per decidir-se (5 dies). Si hagués tingut més temps per a fer propaganda del taller, segurament s’hi haurien apuntat moltes més persones, però el temps per acabar aquest projecte se’m acaba i m’he hagut d’afanyar. Per futurs projectes semblants, seria molt important planificar la propaganda amb més temps per aconseguir encara més participants.

El dijous aniré al casal, on deixaran una sala per començar el meu taller de música amb els instruments que em deixa l’Escola de Música Municipal de La Garriga, on fa temps que estudio.

Acerca de Elvira Colomer Fatjó

Aquest és el blog del meu projecte personal, el qual em servirà per a puntar tot el que faig entorn al pp en forma de diari. En diferents entrades, publicaré tot allò que indaqui, que faci o sobre el què reflexioni.
Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Responder

